  • Data: 2015-10-20 19:29:38
    Temat: Re: sześciolatek w szkole
    Od: Icek <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-19 o 23:12, bdronka pisze:
    > Witam,
    >
    > 1.
    > chciałbym spytać czy istnieją jakieś normy prawne które regulują
    > postępowanie wobec 6-cio latków (1 klasa szkoły podstawowej), mianowicie
    > czy dziecko może samo bez opieki nauczyciela poruszać się po szkole
    > (chodzi konkretnie o sytuację przejścia z:
    > szatni do klasy, klasy do świetlicy, świetlicy na stołówkę itp.

    tak, są zapisane w ustawie w tym samym miejscu w którym zapisane jest
    prawo do oddychania ale nie częściej niż 30 razy na minute i opcja
    pozwalająca na odwiedzanie kibla ale też nie częściej niż 2 razy na dobe

    nie jestem pewny czy można przechodzić wprost z szatni do klasy, czy tam
    nie ma obwarowania, że trzeba się pomodlić w szkolenj kapliczce ale
    tylko pod warunkiem, że dziecko nie jest spóźnione albo pierwszymi 3
    lekcjami nie jest religia.

    z pewnością nie jest bezpieczne dla dziecka poruszanie się po szkole bez
    asysty nauczyciela lub conajmniej 1 członka ochrony szkoły. Może być
    patrol chrześcijański ale conajmniej 2 osobowy.

    Czy w tym obskur..ałym Państwie wszystko musi być regulowane ????? Same
    nakazy, zakazy z czego połowa martwa. A jak trzeba komuś doj..ać to się
    wynajduje, że nie jest zameldowany gdzie trzeba albo przeszedł na
    czerwonym świetle o 2 w nocy

    Icek