  • Data: 2015-10-20 14:00:22
    Temat: Re: sześciolatek w szkole
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Ludzie - chcecie wychować życiowe niedorajdy? Jak byłem w tzw "0" w
    >dawnych czasach to odbierał mnie i kolegę kolega z 2 klasy
    >podstawówki. A do szkoły mieliśmy dobre półtora kilometra. A teraz
    >ludzie do końca podstawówki często przyprowadzają i odbierają
    >dzieciaki - to jest chore.

    Odbieranie chyba obowiazkowe - szkola maloletniego nie wypusci,
    przynajmniej cos takiego slysze od znajomych.
    Od 13 czy lat moze - czyli byc moze od gimnazjum.

    Przychodzic moze sam, ale kto tam wie, kiedy szkola, policja czy SM
    zlapie i sie okaze ze chodzic po ulicy tez sam tez nie moze.
    Skoro juz nawet napic sie przy dziecku nie mozna ...

    A propos - ktos wie jak sady traktuja to "sprawowanie opieki w stanie
    nietrzezwosci" ?
    W KK nie widze, a policja lapie ...

    J.