eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoszemrany deal- o co chodzi w kupnie zadłużonej sp. z o.o.??? › Re: szemrany deal- o co chodzi w kupnie zadłużonej sp. z o.o.???
    From: "milek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szemrany deal- o co chodzi w kupnie zadłużonej sp. z o.o.???
    Date: 13 Oct 2007 11:36:49 +0200

    > Po pierwsze nie musi jej rejestrować. Zarejestrowanie i zorganizowanie od
    > strony prawnej spółki to są określone koszty, które mogą się okazać wyższe,
    > niż długu firmy.

    hmmm, zarejstrsowanie sp z o.o. to koszt ok. 4-5 tys zł, a ja mialem na
    mysli "powazne zadluzenie", tj. takie z ktorym spolka sobie nie radzi (zajecie
    komornicze rachunku)

    Po drugie owo "kupię" może okazać, że sprzedający musi
    > dopłacić. Ale pozbywa się w ten sposób problemu.

    czy aby na pewno pozbywa sie problemu? bardziej odklada go na "pozniej"
    niespalcone zobowiazanie bedzie istnialo wobec spolki, lecz wierzyciel bedzie
    mogl dochodzic solidarnie zarowno od nabywcy jak i od zbywcy (55[4] KC)