  • Data: 2004-02-04 18:08:09
    Temat: Re: swiadek - osoba podejrzewana
    Od: "Michu" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A skąd wiesz, że jesteś taką osobą?

    zjadlem wyrazy, mialo byc: dostalem wezwanie (z policji) na przesluchanie w
    charakterze swiadka oraz z prokuratury odmowe wgladu w akta sprawy jako
    uzasadnienie podajac, iz jestem nie strona w sprawie, ale OSOBA PODEJRZEWANA

    > I co to w ogóle ma oznaczać?

    > kpk, zainteresowałbym się art.183§1

    w kpk nie ma ani slowa o osobie podejrzewanej i chce wiedziec czy to jest
    termin prawny i czy jako osoba podejrzewana w sprawie o X, moge byc
    swiadkiem w tej samej sprawie o X, co w obecnej sytuacji uniemozliwia mi
    wglad w akta sprawy w toku ktorej zatrzymano moje mienie w sposob niezgodny
    z kpk, czego bez wgladu w akta nie moge udowodnic, czyli w skrocie:

    juz wiem, ze osoba podejrzewana to nie to samo co osoba podejrzana, ale czy
    skoro prokuratura nie chce mi dac akt jako osobie podejrzewanej o X to czy
    moze mnie nazwac swiadkiem i wezwac do zlozenia zeznac jako swiadka w
    sprawie o X?

    pozdrawiam
    michu