  • Data: 2002-08-18 19:41:33
    Temat: Re: student płaci alimenty?
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > witam!
    > Mam takie pytanie: czy student studiów dziennych, nie pracujący ale za to
    > otrzymujący stypendium jest zobowiązany do płacenia alimentów?

    Nieważne czym się zajmujesz - możesz być bezrobotnym i nie mieć żadnych
    dochodów a i tak sąd zasądzi alimenty. Jak nie będziesz miał z czego płacić to
    idziesz siedzieć a kobita dostanie szmal z funduszu alimentacyjnego. Ale nie
    martw się - w pudle zwykle nie ruszają alimenciarzy tak samo jak tych co do
    woja nie poszli.
    Daro