    From: tokaj1 <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: studencki plagiat a przypisanie sobie autorstwa
    Date: Tue, 5 Jan 2010 03:27:44 -0800 (PST)

    Ja dla swoich dzieci szukalbym wlasnie
    > takiej szkoly, ktora tepi oszustow. Egzaminowi zrzynacze tez powinni
    > dostawac bana.

    Myślę, że trochę przesadzasz. Chcemy robić z uczelni przedszkole?
    Ludzie! Trochę luzu! Student musi nauczyć sie kombinować aby wejść w
    życie pełne "bydła".
    Zależy nam na mięczakach?
    Oby nasza przestępczość ograniczała się tylko do ściągania!
    Jasne, że nie pochwalam zrzynanie, ale studia to nie pralnia mózgów!
    Owszem, prace dyplomowe, doktoraty, habilitacje ale angażować
    prokuraturę za ściąganie na klasówce?
    Przypomina mi się Pawlik Morozow choć w temacie donosicielstwa.