    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: straż miejska i mój pies
    Date: Thu, 27 Feb 2003 10:15:15 +0100

    news:4cc1.000008d9.3e5dd2cb@newsgate.onet.pl...
    > Witam Serdecznie
    > Piszę z następującym problemem:
    > Wczoraj przyjechała do mnie wieczorem ok 19-20 godz. straż miejska z tzw.
    > interwencją bo ktoś z sąsiadów się skarżył że mój pies biega po ulicy i
    straszy
    > ludzi.
    > Mieszkam domu jednorodzinnym i pies faktycznie biegał ale po posesji,
    dodam że
    > wypuszczony był może z 15 min.
    > Straż chciała dać mi mandat za to zdarzenie twierdząc że furtka była
    otwarta w
> [...]

    Chodziło o to, że pies biegał po ulicy, bo taką informację dostali od
    "życzliwego".
    Może o tej furtce to sobie dopisali, w każdym razie sprawdź, czy pies nie
    jest w stanie przeskoczyć ogrodzenia i na furtce zawieś emblemat o "groźnym
    piesku", dzwonek lub domofon przy furtce, tak, żeby można sie było
    skontaktować bez potrzebny wchodzenia na posesję.
    W każdym razie sam jestem za tym, żeby piesków luzacko nie puszczać po
    ulicy. Nigdy nie wiadomo co mu odbije, nawet jak twierdziesz, że mu nie
    odbije.