  • 11. Data: 2008-10-29 09:15:23
    Temat: Re: straz miejska a mandat za szyba
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    Użytkownik "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    news:ge99aa$hgh$1@news.onet.pl...

    > Była taka głośna sprawa w Bydgoszczy. Przeczytaj tutaj:
    02.html

    > "Sędzia Wiesław Czerwiński uzasadnia orzeczenie: "Wkładanie za wycieraczkę
    > samochodu zawiadomienia nie można uznać za skuteczne. Takiego
    > zawiadomienia nie przewiduje żadna cywilizowana procedura. To zarząd drogi
    > obowiązany jest przeprowadzić w niezbędnym zakresie postępowanie dowodowe,
    > a wymierzanie kar pieniężnych winno następować w drodze decyzji
    > administracyjnej. Wymagają tego zasady demokratycznego państwa prawa."

    Ale ta sprawa dotyczyła wezwań do zapłaty z zarządu dróg miejskich. A tu nie
    wiemy za co jest wezwanie - moze za parkowanie na zakazie? I zakładam ze nie
    jest to mandat ale wezwanie do SM celem wyjasnienia sprawy - SM ma zapewne
    dokumentację fotograficzna i jak delikwent sie nie stawi kieruje sprawe do
    sadu i po zabawie.

  • 12. Data: 2008-10-29 09:19:22
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > SM ma zapewne dokumentację fotograficzna

    SM ma pewnie dokumentację fotograficzną... auta. A wezwanie jest zapewne po to,
    żeby ustalić sprawcę wykroczenia.

    > kieruje sprawe do sadu i po zabawie

    A Sąd Grodzki musi ustalić sprawce wykroczenia. Bo przeciez nie ukaże auta. Ani
    domyślnie właściciela.

    --
    Lukasz

  • 13. Data: 2008-10-29 09:27:01
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

> [...]
    > po to, żeby ustalić sprawcę wykroczenia.

    > A Sąd Grodzki musi ustalić sprawce wykroczenia. Bo przeciez nie ukaże

    Ale moze ukarac właściciela za niewskazanie sprawcy.

  • 14. Data: 2008-10-29 09:32:50
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Ale moze ukarac właściciela za niewskazanie sprawcy.

    GOTO 4 posty wyżej.

    --
    Lukasz

  • 15. Data: 2008-10-29 13:36:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    LukaszS wrote:

    > GOTO 4 posty wyżej.

    wiesz ile można dostać za kłamstwo.
    Służby graniczne bardzo ssybko wykażą, że takowy gruzin w tym czasie w
    Polsce nie przebywał.

  • 16. Data: 2008-10-29 13:38:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    witek napisał(a) :

    > wiesz ile można dostać za kłamstwo.
    > Służby graniczne bardzo ssybko wykażą, że takowy gruzin w tym czasie w
    > Polsce nie przebywał.

    A to drań - podał fałszywe dane. A wyglądał na uczciwego
    człowieka. :-P

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 17. Data: 2008-10-29 13:44:33
    Od: komar <k...@1...cc>

    'Tom N' pisze:
    > Jest za to dokumentacja fotograficzna zrobiona przez SM, a być może są
    > nagrania z kamer...

    ta dokumentacja to jest tyle warta co ptasia kupa na masce samochodu, której nie było
    na
    fotografii a teraz jest. Podobnie dzieje się ze świstkami za wycieraczką, teraz są a
    później ich nie ma...

  • 18. Data: 2008-10-29 14:49:06
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

    > wiesz ile można dostać za kłamstwo.
    > Służby graniczne bardzo ssybko wykażą, że takowy gruzin w tym czasie w
    > Polsce nie przebywał.

    W takim razie byl to znajomy Helmut z Offenbachen, granicy nie ma , wiec nic
    nie wykaze sluzba graniczna,

    Adas

  • 19. Data: 2008-10-29 16:59:41
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    komar napisal:
> [...]
    było na
    > fotografii a teraz jest. Podobnie dzieje się ze świstkami za wycieraczką, teraz są

    Ehm, niekoniecznie. Bierzesz takie D300 i masz potwierdzona nienaruszalnosc zdjecia.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2008-10-29 18:04:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:
    > Witam

    > A to drań - podał fałszywe dane. A wyglądał na uczciwego człowieka. :-P

    czyli nie wskazales komu powierzyleś pojazd więc mandat zarobisz ty