eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostłuczka - sprawca nie chce potwierdzić w zakładzie ubezpiczeniowym › Re: stłuczka - sprawca nie chce potwierdzić w zakładzie ubezpiczeniowym
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stłuczka - sprawca nie chce potwierdzić w zakładzie ubezpiczeniowym
    Date: 9 Feb 2005 14:51:09 GMT
    Sender: b...@p...onet.pl@amf236.internetdsl.tpnet.pl

    Użytkownik Arkaad a...@o...pl ...

    > nie niestety nie ma monitoringu. poza tym jego samochód raczej nie
    > ucierpiał. urzerzył zderzakiem.

    nawet minimalnych??? Sladu lakieru? Kto wie...

    > ten gość też jechał samochodem ojca jeśli to ma jakieś znaczenie.

    raczej nie, no chyba ze teraz tak gada bo boi sie przyznac ojcu, ajak
    ojciec sie dowie to wszystko załatwicie honorowo, a smarkacz, no cóz - na
    pupcie :)))

    "_")
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
    Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."