    From: "SzerszeN" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Date: Fri, 10 Oct 2003 21:06:03 GMT

    news:bm5l0o$ocv$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > To także nie zmienia faktu, że twój ojciec jest winnym, a nie dziadek.
    > To, że ktoś nie zareagował w porę nie powoduje, że jest winnym.
    > To tak jak byś się tłumaczył "panie władzo ja wjechałem na skrzyżowanie na
    > czerwonym świetle, ale ten gość jest winny, chociaż jechał na zielonym,
    > ponieważ powinien był się zatrzymać i mnię przepuścić, a nie zrobił tego".
    > Zastanów się dobrze nad tym co opowiadasz.

    nadal nic nie kumasz, prawo nakazuje ci unikac kolizji i nie wazne czy masz
    pierszenstwo czy nie, czy masz zielone swiatlo itd, jesli mozesz zareagowac
    to twoim zasranym obowiazkiem jest zareagowanie i unikniecie kolizji bez
    wzgledu na okolicznosci

    dziadek sie przyznal ze mial czas i mozliwosci jednak tego nie zrowibl wiec
    jest wspolwinnym

    > Ale nie wiń dziadka za tego gościa.
    > Widzę, że ty należysz do tych co to jak są wkurzeni na kogoś to mszczą się
    > na byle kim, byle tylko był słabszy i dał się robić w jajo.

    i znowu blad i brak zrozumienia tekstu, ja nie winie dziadka, to jest
    przyklad na to ze policja nie zaglebia sie w przyczyny zdarzenia tyllko
    idzie po najmniejszej lini oporu i zadko bywa obiektywna

    > Nie pomijam, tylko uważam, że są w tej sprawie bez znaczenia.

    maja znaczenie gdyz jest wspolwinny, wina nie jest jednostronna