    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Date: Mon, 6 Oct 2003 09:38:08 +0200

    > Niestety potwierdza się powiedzenie, że "debili nikt nie robi - oni rodzą
    > się sami".

    Chciałem jeszcze dodać, że po tych zajściach podjechałem pod blok, gdzie
    rozładowywałem przyczepkę. Wjechałem tyłem w ślepą uliczkę o długości jakieś
    20-30m stanowiącej dojazd do śmietnika dla służb wyworzących śmieci,
    prostopadłej do biegnącej przy bloku drogi publicznej. W trakcie wyjmowania
    sprzętu (zestaw nagłaśniający - dość duże kolumny) z przyczepki podjechał
    jakiś młodzian i zaparkował obok mnię na chodniku w taki sposób, że zastawił
    mi możliwość przejścia. Musiałem zwrócić mu uwagę aby przestawił auto.
    Najśmieszniejsze jest to, że po drugiej stronie drogi publicznej znajdują
    się 2 duże parkingi, na których zmieści się jakieś 100 aut osobowych. No ale
    cóż, najlepiej to by wjeżdżali na klatkę schodową autami, jak by tylko się
    dało.
    Z resztą w tym miejscu stale są jakieś problemy. Często ludziska stawiają
    auta w poprzek na chodniku, dojeżdżając przodem do ściany budynku,
    zastawiając całkowicie przejście do klatek schodowych. Ludzie zmuszeni są
    obchodzić auto dookoła uliczką dochodzącą do śmietnika, na której zawsze
    zbierają się kałuże. Pomijam już fakt, że parkują dokładnie pod oknem mojego
    mieszkania co mnię bardzo wkurza, ponieważ w ten sposób stwarzają okazję dla
    potencjalnych złodziei, którzy mogą po masce samochodu wejść przez okno do
    mieszkania. Do tego pod oknem znajduje się wywietrznik z mojej piwnicy,
    który od czasu do czasu jest uderzany zderzakiem i niszczony. Wystaje on ok.
    10cm od ściany. Podkreślam, że stawiając samochód wzdłuż krawędzi uliczki
    dojazdowej do śmietnika pozostawia się zarówno swobodny dojazd do śmietnika
    jak i przejście ok. 2,5m na chodniku dla pieszych. Czasami to mam ochotę
    wystawić na parapet jakąś doniczkę i ją z niego zepchnąć w takiej chwili.
    Nie muszę wspominać, że także ludziska zastawiają sam śmietnik
    uniemożliwiając dojazd do nich samochodom wywożącym śmieci.

    Pozdrawiam
    Jacek "Plumpi"