  • Data: 2003-10-06 08:18:14
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "BartekB" <nie.mam.adresu. na@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek "Plumpi" wrote:
    > parkują dokładnie pod oknem mojego mieszkania co mnię bardzo wkurza,
    [..]
    > Czasami to mam ochotę wystawić na parapet jakąś doniczkę i
    > ją z niego zepchnąć w takiej chwili.

    Doniczka moze byc dobrym rozwiazaniem, choc mogliby dojsc, z ktorego
    pietra spadla... Lepszym jest kawalek tynku, ktory zawsze moze odpasc
    zupelnie przypadkiem - a i wina bedzie administratora bllloku ;) Ale
    proponuje juz sprawdzona i skuteczna metode - pisemko do administracji o
    wkopanie slupkow na styku trawnika podokiennego i ulicy/chodnika.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski