  • Data: 2003-10-05 18:39:46
    Temat: Re: stluczka pod geantem, troche zakrecone
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:LrZfb.63645$qU6.1008558@news.chello.at...

    > jak do tego dojdzie to moj ojciec moze powiedziec ze go zauwazyl i sie
    > zatrzymal, a tamten walnol w stojacy juz samochod ;)

    Zapomniałeś o świadkach uważających że Twój ojciec jest winny?
    Wychodzi na to że wszyscy wokół to "obszczymurki, zgredy i sklerotycy" a
    Twój tatuś jest aja.
    Nie widzisz że to śmieszne?

    > a tu miales parking i droge na parkingu
    "
    Poczytaj kodeks nim coś napiszesz.Jak można dyskutować o "winie w kolizji"
    nie znając kodeksu.
    Zobacz definicję "drogi" i co oznacza włączanie się do ruchu.Jestem dziwnie
    pewien że nie wiesz kiedy występije manewr włączania się do ruchu bo zdanie
    "a tu miales parking i droge na parkingu" jest bez sensu.Do czasu
    zrozumienia "dlaczego"-odpuść sobie tą dyskusję.

    Pozdr
    Leszek