    From: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stluczka, on uciekl ja gonilem
    Date: Tue, 21 Feb 2006 23:02:50 +0100

    Użytkownik "Vavel" <c...@a...fm> napisał w wiadomości
    news:dtg2d5$1bd$1@inews.gazeta.pl...

    > stad ze gosciu ma to lusterko rozbite. Gdyby zajechali do niego w ciagu
    > np. 2 dni to na pewno nadal mialby je rozbite. Poza tym obok mnie
    > siedziala moja dziewczyna,ktora moglaby byc swiadkiem i potwierdzic,ze
    > auto o numerach rejestracyjnych uczestniczylo w tej stluczce...
    > ja sam sie domyslam,ze moje szanse byly nikle.Od razu mowie,gdyby gosc sie
    > zatrzymal na pewno bym odpuscil,ale on sie wcale nie zamierzal zatrzymac
    > ze wzgledu na mnie. Ja od razu to tym zajsciu dalem po hamulcach a on
    > stwierdzil,ze w lusterku widzial,ze auto jakies sobie pojechalo,wiec
> [...]

    No... oczywiście biorąc pod uwagę, że naprawde tego lusterka by w ciągu
    najbliższych dni nie
    wymienił. To wtedy jakiś cień szansy jeszcze by był (chyba że prawo mówi
    inaczej,
    czy w takich sprawach świadkiem może być bliska osoba ? przecież zeznania
    mogą być ustalone ? jak to się ma do prawa...)

    Ps. Ja goniłem gościa i wzywałem policje tylko dlatego że koleś się nie
    zatrzymał, nie
    zapytał czy nic się nie stało, i UCIEKAŁ. Żadnego odszkodowania nie chciałem
    a przez sąd zostałem potraktowany jako sprawca, i to mi się nie podoba.

    Pozdrawiam i życzę mniej takich sytuacji.

    KW