  • Data: 2004-07-14 19:26:45
    Temat: Re: stawiennictwo na rozprawie - pilne
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Mecenas' wyklawiaturzył/a w niusie
    cd3p1h$84j$...@n...news.tpi.pl taką oto treść:

    | Nie spotkałem się z zastrzeżeniami Sądu co do obecności dziecka na
    | rozprawie.

    Ciekawe:-) Ja natomiast nie widzialem dziecka na sali. A jak widzialem, to
    przez kilkanascie sekund, bo potem sad "wypraszal"osobe z dzieckiem z sali
    rozpraw.

    | Jeżeli będzie płakało to i tak Sąd wezwie do uciszenia lub
    | może nawet ogłosić przerwę.

    Co spowoduje niepozadana nerwowosc na sali.

    | W sądzie też pracują ludzie, kobiety i matki.

    Ostatnio bylem swiadkiem, jak mloda sedzia-matka pouczyla strone, ze z
    dzieckiem sie nie przychodzi bo to naraza je na stres i sad nie jest
    odpowiednim miejscem dla dziecka (to na rozprawie cywilnej).
    Nie wspominajac juz o art. 356 kpk (jesli chodzi o post. karne).

    Moja rada do zainteresowanej: bezwzglednie nie przychodzic z dzieckiem do
    sadu.

    ->piotr