eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawostatus tzw. "gratisów" › Re: status tzw. "gratisów"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: geos <g...@S...autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: status tzw. "gratisów"
    Date: Wed, 20 Feb 2013 10:16:32 +0100
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 43
    Message-ID: <kg249f$e52$1@news.task.gda.pl>
    References: <kg1sul$o2u$1@news.task.gda.pl> <Pine.WNT.4.64.1302200923230.1440@quad>
    NNTP-Posting-Host: 031011154226.warszawa.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1361351791 14498 31.11.154.226 (20 Feb 2013 09:16:31 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Feb 2013 09:16:31 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1302200923230.1440@quad>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:715500
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2013-02-20 09:28, Gotfryd Smolik news wrote:
    > IMVHO, pytaniem jest:
    > - na jaki okres została zawarta umowa
    > - czy po upływie okresu można uznać że nastąpiło wypowiedzenie umowy
    > ze strony usługodawcy
    > *lub*
    > - czy jest to na tyle krótki okres, że można uznać iż odbiorca może
    > "niezwłocznie" wypowiedzieć umowę.

    umowa na 24 miesiące. jeśli nie nastąpi wypowiedzenie to po upływie 24
    miesięcy umowa jest automatycznie przedłużana na okresy 6 miesięczne na
    tych samych warunkach (tj. ten sam pakiet). odnośnie pytania po "lub" to
    czy mógłbyś trochę wyjaśnić, nie bardzo wiem co masz na myśli. ogólnie
    umowę można wypowiedzieć na miesiąc przed.

    > To co napisałem wyżej zmierza do postawienia sprawy tak - czy
    > zainteresowany może na skutek zmiany zasad powiedzieć "to ja przestaję
    > korzystać".

    wydaje mi się, że kruczkiem jest to, że usługa nie jest przedmiotem
    umowy. znalazłem adekwatny przykład z bieżącej oferty operatora:

    http://www.vectra.pl/paczki/telewizja

    przewiń do paczki TV Platynowy z HD + 5 Mb/s + Rozmowy 30, wybierz
    szczegóły: widać usługę tvonline. po prawej stronie widać: tvonline
    gratis. czy jako potencjalny klient mogę przypuszczać, że otrzymam
    tvonline w tej paczce? wydaje mi się, że tak.

    a teraz kliknij na tvonline: jest informacja, że na usługę tvonline
    trzeba mieć wykupiony tv >= złoty (platynowy spełnia) i internet co
    najmniej 8 Mb/s. ta paczka jest 5Mbit wiec nie spełnia wymagań
    technicznych usługi tvonline. tvonline nie będzie możliwy, o czym klient
    przekona się podczas próby korzystania: blokada. czy wszystko jest OK w
    prezentacji i późniejszej realizacji takiej oferty?

    pozdrawiam
    geos





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1