  • 71. Data: 2008-08-31 22:35:30
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pawelj wrote:

> [...]
    > I zaraz dochodzenie - po co ,dlaczego. Niepotrzebny stres dla
    > pracownika, pracodawcy i klienta.
    > A żeby nie było to dokładnie taką sytuację przeżył kuzyn - bankier-
    > wziął niechcący pierwszą stronę umowy bo miał coś tam swojego na niej
    > położone. Premii nie dostał przez 3 miesiące.
    >
    > Uważam, że w takim przypadku zakaz posiadania "kser prywatnych " jest
    > jak najbardziej uzasadniony.
    >
    > Drugim działem pracowników którym bym tego zabronił są wszelakiego
    > rodzaju urzędnicy.
    >
    > Popieram jak najbardziej pracodawcę który taki zakaz wprowadził.

    To jest rozwiązanie o dupy strony ze tak powiem.
    To dokumenty nie powinny lezec w szufladzie pracownika, a nie jego
    prywatne listy.

  • 72. Data: 2008-08-31 22:37:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    pawelj wrote:

> [...]
    > Nie muszę ci tłumaczyć jak to zostało rozegrane. Wystarczy, że wiem kto
    > kradł i wiem co umożliwiło mu kradzież. On też wie że ja wiem.
    > Wiem też ile ukradł i z tego został rozliczony - jakoś nie protestował.
    > Pewnie wyniósł więcej niż mogę mu udowodnić. Ciekawe kiedy zgłosi to na
    > policję.
    > Ja na policję nie poszedłem. Za to on już nie pracuje. To chyba zdrowy
    > układ.
    > Za to po wpadce jednego reszta nie ma możliwości wpaść.
    > Ostatni układ pracy uniemożliwiał nawet podejżewanie że ktoś kradnie.

    oczywiscie.
    Po to są ksera z idetyfikacja uzytkownia zeby z nich korzystac.

    > Gdzie tu nienormalność?

    jak narazie to ja ja widze wszedzie

  • 73. Data: 2008-09-01 06:49:24
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:g99o39$hbr$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Napisz jeszcze raz i powoli. Co mi się zrobiło?

    Pojebało

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 74. Data: 2008-09-01 08:52:32
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2008 12:32:03 -0500, witek napisał(a):

    > tak, ale nie w polskim i to całkiem sporym
    > każdy dokument na swój identyfikator i w każdej chwili można określic co
    > to za dokumentacja i gdzie powinna się znajdować.
    > Jasno są określone procedury skąd dokumenty się bierze i gdzie się je
    > odkłada i nie jest to szuflada biurka.

    U nas też są procedury - dokumentacją którą posiadamy ma być zamknięta
    w szafce - wystarczające zabezpieczenie - po to mamy chroniony budynek
    i każda odwiedzająca grupka klientów ma swojego opiekuna żeby ogólnie
    nadal było bezpiecznie. Poza tym nie wszystkie dokumenty mają najwyższy
    poziom bezpieczeństwa. A z innej strony - jak traktować na przykład
    umowę pracy - pracownik wraca z działu kadr po jej podpisaniu i wrzuca
    do szuflady - wolno ją przeglądać innym pracownikom czy nie?
    U nas jest to mądrze rozwiązane - co mam w biurku to moje i nikt inny
    tego nie tyka. To co mogło by być potrzebne innym jest w elektronicznym
    repozytorium i jak zachoruję to stamtąd to sobie wezmą nie ma potrzeby
    szukania po moim biurku. Ani pracownicy ani szefostwo się nie skarży.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 75. Data: 2008-09-01 15:36:53
    Od: "Marcin W." <m...@p...onet.pl>

    > Nie ma za co. Stówa sie nalezy.

    Po przeczytaniu watku ostatnie zdanie "witka" najbardziej określa jego
    podejście do życia.... "się należy" ...
    to przez takich ludzi mamy w kraju ciągły bałagan, brak podporządkowania
    się, i kolejki pod OPS'ami.....

    http://pl.youtube.com/watch?v=njuqQFRBcV4

    pracodawca jasno mówi że nie - to powinno się tego trzymać, nie zabrania Ci
    pić herbaty, wyjść do WC itp. więc do czego "pijesz" ... że jak śmie
    zabronić trzymania jakichś "niefirmowych" notatek w szafie... w końcu jesteś
    "W PRACY" ...

    Pan witek po prostu może nie wie że czasem są jakieś standardy w pracy...
    Pan witek może wogóle nie wie że są jakiekolwiek standardy.... sądząc po
    sposobie wypowiedzi...

  • 76. Data: 2008-09-01 15:49:58
    Od: "Marcin W." <m...@p...onet.pl>

    > O ile zakaz posiadania pieniędzy ma swoje uzasadnienie, to zakaz
    > posiadania "czegokolwiek swojego" (w granicach rozsądku) byłby już czystą
    > szykaną.

    Jaką szykaną ???
    To normalne że w salonie Orange pracownik jest ubrany w garnitur z krawatem
    Orange, pije kawę z kubka Orange, i siedzi na krześle z którego wystaje
    wielka 'metka" ORANGE.
    I jako właściciela salonu Orange za przeproszeniem "#uj by mnie obchodziło
    że on nie lubi pomarańczowego, a z białego kubka mu nie smakuje". Firma ma
    taki wizerunek i płaci mi grubą kase żeby to wszystko tak wyglądało.... i
    jakby któryś z pracowników poczuł reege i próbował do pracy w w krótkich
    spodniach i rozpiętej hawajskiej koszuli przychodzić, to niestety ale chyba
    żaden sąd nie stanąłby po jego stronie - bo on ma "ochotę" - jak to
    powiedział Pan witek, lub że gosciu jest szykanowany ;)

  • 77. Data: 2008-09-01 20:12:21
    Od: Melipone <m...@i...faked>

    On Mon, 1 Sep 2008 17:49:58 +0200, "Marcin W."
    <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >To normalne ?e w salonie Orange pracownik jest ubrany w garnitur z krawatem
    >Orange, pije kaw? z kubka Orange, i siedzi na krze?le z którego wystaje
    >wielka 'metka" ORANGE.
    >I jako w?a?ciciela salonu Orange za przeproszeniem "#uj by mnie obchodzi?o
    >?e on nie lubi pomara?czowego, a z bia?ego kubka mu nie smakuje". Firma ma
    >taki wizerunek i p?aci mi grub? kase ?eby to wszystko tak wygl?da?o.... i
    >jakby który? z pracowników poczu? reege i próbowa? do pracy w w krótkich
    >spodniach i rozpi?tej hawajskiej koszuli przychodzi?, to niestety ale chyba

    nie uważasz, że trochę przeginasz w swojej argumentacji, arumentum ad
    absurdum?? ja o fakturze (zapłaconej) za telefon w mojej szufladzie,
    ty od razu, że pracownik jakby mu dać palec to od razu w hawajskiej
    koszuli by przyszedł do pracy, się tak nie zapędzaj bo zabrniesz w
    opary absurdu! :)
    ** Posted from http://www.teranews.com **

  • 78. Data: 2008-09-02 06:30:07
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Melipone" <m...@i...faked> napisał

> [...]
    > ty od razu, że pracownik jakby mu dać palec to od razu w hawajskiej
    > koszuli by przyszedł do pracy, się tak nie zapędzaj bo zabrniesz w

    Dyskusja nieco zdryfowała, zobacz na co odpisywał.

  • 79. Data: 2008-09-02 09:28:50
    Od: "Grzegorz" <s...@o...pl>

    > IMHO
    > nie ma zadnego logicznego uzasadnienia dla przechowywania rachunku badź
    > prywatnego ksero w szufladzie w pracy.

    A takie.
    Przypuśćmy, że ten rachunek opłaca się tylko w jednym miejscu, któe jest czynne
    do godzuny 17. Ja pracuję do 16-tej. Jeśli po pracy miałbym jechać do domu po
    rachunek, a później go opłacić, to bym sie nie wyrobił, bo to jest po przeciwnej
    stronie miasta niż ja mieszkam. Moglibyśmy pójść dalej - mieszkam w innej
    miejscowości, a ma do załatwienia sprawę w swojej gminie. Więc biorę rachunek do
    pracy, żeby szybko po wyjściu pojechać go opłacić. Powiedzmy, że jest to
    rachunek, który nie może się pognieść. Ja nie mam żadnej torebki, plecaka itp.,
    więc noszę rachunek w ręku w foliowej koszulce. Przychodzę z nim do pracy. Gdzie
    jest dla niego lepsze miejsce? Na wierzchu na biurku, czy w szufladzie? I co
    lepsze, przynieść ten rachunek do pracy i opłacić go po wyjściu z pracy, czy
    zostawić w domu, a później zwalniać się z pracy, żeby można było zdążyć po
    rachunek do domu a później do kasy?
    Starałem się jak najbardziej logicznie. Zamiast rachunku może to być równie
    dobrze jakiś papier z urzędu gminy, rejestracja samochodu itp. Chyba lepiej jest
    mieć pracownika, niż dawać mu urlop na załatwianie takich rzeczy?

    Grzegorz

  • 80. Data: 2008-09-02 11:49:49
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 1 Sep 2008 17:36:53 +0200, Marcin W. napisał(a):

    > Pan witek po prostu może nie wie że czasem są jakieś standardy w pracy...
    > Pan witek może wogóle nie wie że są jakiekolwiek standardy.... sądząc po
    > sposobie wypowiedzi...

    W miejscach gdzie są tak zaostrzone standardy jest coś takiego co się
    nazywa szatnia i szafki gdzie pracownik może zostawić prywatne rzeczy.
    Tam gdzie ich nie ma, to prywatne rzeczy zabiera się ze sobą i upycha w
    biurku. Jeśli pracodawca chce pewnych rzeczy to niech to tak zorganizuje,
    żeby to było sensowne - on ma też swoje obowiązki względem pracownika.

    Henry