  • Data: 2016-01-29 16:20:34
    Temat: Re: stan samochodu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 16:08:05 UTC+1 użytkownik JaceK napisał:

    > Czy takie działanie sprzedawcy to podstawa do wniesienia sprawy o zwrot
    > kosztów podróży w postępowaniu cywilnym ze względu na doprowadzenie do
    > niekorzystnego rozporządzenia majątkiem? Czy też może polskie prawo nie
    > jest przygotowane na takie pałowanie się?
    Marnie to widzę. To co dla jednego jest "stan dobry" dla drugiego jest "stanem
    tragicznym.
    >Jestem w stanie udowodnić przebieg rozmowy
    nawet jak nagrałeś to marny dowód -
    "przecież w poprzedniej rozmowie mówiłem że podwozie zardzewiałem a ta rozmowa tylko
    karoserii dotyczyła"
    >i posiadam odpowiednią dokumentację fotograficzną pojazdu.
    Szkoda czasu na kopanie się z koniem.
    Kilka lat temu miałem podobną sytuację tylko że po auto "w super stanie " jechałem ok
    100km
    Auto oczywiście w super stanie nie byłem, sprzedawca mało co po pysku nie oberwał ale
    się powstrzymałem.
    Za to za dwa dni do typa kobitka z prepaida zadzwoniła, gadała jak tępa blondynka,
    pyta o auto, gość nawija jaki to super stan itp. Kobita mówi że auto na 100% kupuje
    tylko nie ma jak dojechać. I się nie będzie targować a nawet da stówę na paliwo jak
    podjada z autem do niej. Umówiła się na parkingu przed Lidlem. Typ musiał kolegę
    nająć, na dwa auta podjechali(żeby miał czym wrócić). Postali ze 2 godziny na
    parkingu, posłuchali głuchego sygnału telefonu i pojechali z powrotem prawie 100km;)