    From: "DarksidEye" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż "second handowa"...
    Date: Fri, 3 Dec 2004 17:50:41 +0100

    wiadomości news:coolmd$a2u$5@news2.ipartners.pl...

    > Zawsze możesz podpisać zwykłą umowę kupna-sprzedaży ze sprzedającym...

    No i tak i nie, np. w przypadku allegro może to być problem,
    to samo dotyczy własnego towaru.
    Pytanie zatem, czy muszę mieć potwierdzenie zakupu, aby czymś
    handlować?
    Przykład: Posiadam odziedziczoną kolekcję porcelanowych figurek,
    wstawiam je do sklepu.
    Czy ktoś może mi coś zarzucić, przyczepić się?
    Idąc tym tropem, jeśli sprzedaję rzecz nabytą powiedzmyy na allegro,
    to sprzedaję przecież swoją własnośc i nie ważne, czy jestem jej
    właścicielem od roku, czy od wczoraj...

    Powiedzcie proszę, czy dobrze rozumuję?

    Pozdrawiam!

    Michał