  • 1. Data: 2003-06-23 15:37:25
    Temat: sprzedaz samochodu - rozwiazanie umowy??
    Od: "Tomek" <m...@p...pl>

    Witam

    kolega sprzedal samochod i po tygodniu klient zadzwonil i powiedzial ze
    mu sie samochod nie podoba i ze sciaga czy cos takiego (tzn ze ma niby jakas
    wade),
    i chce uniewaznienia transakcji
    tzn chce zeby dac mu kase i odebrac od niego samochod
    mowil ze podobno w ciagu 14 dni ma prawo zwrocic samochod??

    w umowie bylo napisane ze:
    stan techniczny wymienionego pojazdu marki . . . . nr rejestracyjny . . . .
    jest znany i z tego tytułu nie wnosi on żadnych pretensji

    moze poradzi ktos jak to wyglada prawnie??
    czy ma prawo do tego zeby zwrocic samochod??

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2003-06-24 00:43:38
    Temat: Re: sprzedaz samochodu - rozwiazanie umowy??
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3ef71eb8$1@news.home.net.pl>, Tomek wrote:
> [...]
    > tzn chce zeby dac mu kase i odebrac od niego samochod
    > mowil ze podobno w ciagu 14 dni ma prawo zwrocic samochod??

    Poprosić go o podstawę prawną.

> [...]
    > jest znany i z tego tytułu nie wnosi on żadnych pretensji
    > moze poradzi ktos jak to wyglada prawnie??
    > czy ma prawo do tego zeby zwrocic samochod??

    O ile jest jak napisałeś to nie ma.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-06-24 07:55:47
    Od: "Tomek" <m...@p...pl>

    > Poprosić go o podstawę prawną.

    . .

    > O ile jest jak napisałeś to nie ma.

    rozmawilem ze znajomym policjantem i powiedzi mi ze niby jest miesiac
    rekojmi na
    umowe kupna samochodu, ale nie wiem jak to obowiazuje?????

    pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2003-06-24 09:02:07
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3ef8040d$1@news.home.net.pl>, Tomek wrote:

    > rozmawilem ze znajomym policjantem i powiedzi mi ze niby jest miesiac
    > rekojmi na
    > umowe kupna samochodu, ale nie wiem jak to obowiazuje?????

    Niech też poda podstawę prawną (pewnie mu się pomyliło z zakupem z
    komisu, choć nie wiem skąd ten miesiąc...).

    wyłącza rękojmie za wady fizyczne.

    --
    Marcin