  • 1. Data: 2004-10-07 08:12:02
    Temat: sprzedaż piwa
    Od: bitex <bitex@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    Witam szanownych grupowiczów.
    Mam bardzo nurtujący mnie problem i pytanie :" czy rada osiedla może
    zabronić sprzedaży piwa w wybranych placówkach na terenie tego
    osiedla"??. Zaznaczam że sklep posiada licencje na sprzedaż piwa od
    kilku lat, spełnia wszystkie normy i wymogi zawarte w ustawie o
    wychowaniu w trzeźwości (min. odpowiednie przeszkolenie personelu,
    odległości o szkoły i innych placówek wychowawczych, godziny
    otwarcia....). Jest to niewielki sklepik osiedlowy, w bloku. Nie ma
    zakłucania pożądku ani innych ekscesów. Co więcej, mieszkańcy bloku(80%
    mieszkańców, ok 350 osób) w którym jest sklep, swoimi podpisami
    zaświadczają o chęci kupowania piwa w tym sklepie (sklep jest
    wielobranżowy, od gazet,bateri, chleba, piwa, po kosmetyki), zachowane
    są wszystkie wymagania sanepidu.
    Wielka Rada Osiedla, decyduje który sklep może, a który nie, sprzedawać
    piwo. Czy ma do tego prawo??!!
    Dla mnie sprawa jest bardzo prosta, Kilka wiekszych sklepów, w tym
    Hipermarket dają łapówę i mogą sprzedawać nawet alkohole wysoko
    procentowe, .... i nikomu nie przeszkadza że na stacj benzynowej która
    jest mniej niż 50 m od ogrodzenia szkoły można przez cała dobę kupować
    wódkę i piwo.
    Czy ktoś z Państwa może podpowiedzieć gdzie się zgłosić o pomoc, na jaki
    przepis i paragraf się powołać??

    Serdecznie pozdrawiam
    Piotrek
    --
    Ignavis semper feriae

  • 2. Data: 2004-10-08 05:39:43
    Temat: Re: sprzedaż piwa
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik bitex napisał:
    > Mam bardzo nurtujący mnie problem i pytanie :" czy rada osiedla może
    > zabronić sprzedaży piwa w wybranych placówkach na terenie tego
    > osiedla"??

    masz nurtujący Cie problem, bo nie wiesz jak korzystać z usenetu
    dostałeś już odpowiedzi na swój post, nie powtarzaj się!!!

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2004-10-08 06:46:59
    Od: bitex <bitex@WYTNIJ_TOinteria.pl>

    scream wrote:

    > masz nurtujący Cie problem, bo nie wiesz jak korzystać z usenetu
    > dostałeś już odpowiedzi na swój post, nie powtarzaj się!!!

    Problem mam nadal....... może i nie umiem korzystać z usenetu, ale Ty
    może nie czytasz dokładnie. Zezwolenie Urząd Gminy wyda tylko wtedy jak
    zgodzi się na to rada osiedla..... więc odpowiedź nie jest wystarczająca.
    ps.nie wiem w którym miejscu się powtarzam, ale dziękuję za Twoją fatygę
    i radę
    --
    "Causa causae est etami causa causati"

  • 4. Data: 2004-10-08 17:15:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bitex" <bitex@WYTNIJ_TOinteria.pl> napisał w wiadomości

    Z tego co wiem, to to jest obowiązek zasięgnięcia opinii w tej sprawie u
    rady osiedla, ale wynik konsultacji nie jest wiążący dla Urzędu.