    From: "vlo" <v...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaz na allegro
    Date: Sun, 18 Apr 2004 16:18:51 +0200

    > po 2 tygodniach od daty wyslania czy otrzymania? masz potwierdzenia z
    > poczty?

    Mam potwierdzenie z poczty wyslane 4.02.2003
    e-mail dostalem jakos po 2 tygodniach

    > skoro taka jest procedura i jest to napisane w regulaminie allegro ktory
    on
    > podpisywal to
    > niech sobie wniosek do sadu sklada

    tylko ze wlasnie nie moge znalezc takiego punktu. Ale to chyba logiczne
    jesli odesle pieniadze to nie mam pewnosci ze kupujacy odda przedmiot.
    Musialby chyba wystawic aukcji i mi go sprzedac zeby bylo to formalnie

    > :: Co mi za to grozi ?
    >
    > uuu, dozywocie :)

    mialem na mysli czy grzywna czy wiezienie itp
    bo jesli bede oskarzony to jakis zarzut zostanie mi postawiony i kara z tym
    zwiazana

    > : Gdzie odbedzie sie rozprawa poniewaz jestesmy z roznych miejscowosci.
    >
    > z tego co sie orientuje to w niejscu zamieszkania pozwanego.

    czyli u mnie ?