    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż mieszkania,a zapłata
    Date: Tue, 10 Apr 2012 08:42:27 +0200

    W dniu 09.04.2012 22:27, witek pisze:

    > notariusz, w przeciwienstwie do ciebie slyszal o banku.

    Możliwe. Było napisane ,,nabywca wpłaca notariuszowi pieniądze [...]
    potem notariusz wypłaca pieniądze sprzedającemu''. Więc zasugerowałem
    się, w połączeniu ze słowem ,,depozyt'', że to fizyczne przechowywanie
    walizki.

    Swoją drogą, to jak przebiega taka procedura? Spisuję umowę z
    notariuszem, potem mu przelewam pieniądze? A jakie mam zabezpieczenie,
    że notariusz nie zwieje z tymi pieniędzmi do Peru?

    Chyba nie wszyscy notariusze to świadczą, bo jak w 2009 kupowałem
    mieszkanie, to notariusz nic nie proponował, jak rozważaliśmy w jego
    obecności sposób przekazania kasy. A że pewnie nie robi tego za darmo,
    to jakby miał w usługach, to by pewnie podsunął tę możliwość. A myśmy to
    wałkowali na 100 sposobów i stanęło na zapisie w akcie o wydaniu kluczy
    dopiero po wpłacie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek