    From: maruda <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzedaż mieszkania,a zapłata
    Date: Tue, 10 Apr 2012 06:11:23 +0200

    W dniu 2012-04-09 22:10, fotd pisze:

    > Tak,ale sam pisałeś, że gotówka bez sensu. Czyli,co , depozyt notarialny
    > / escrow ?

    > Dobre argumenty. Zgadzam się. Niestety, często człowiek innych mierzy
    > swoją miarą.

    ... a założyć konto w tym samym banku z dostępem przez net, u notariusza
    siąść do laptopa i zrobić przelew, sprawdzić, czy doszło i wtedy podpisać?

    Wiem, w skrajnym przypadku może się zdarzyć, ze w tym momencie ktoś
    powie "a wie pan co, ja się jeszcze zastanowię". Gdy sam kupowałem
    nieurchomość, to przed notariuszem sprzedawca oświadczył, że pieniądze
    otrzymał, po czym pojechaliśmy razem do banku, gdzie ja wypłaciłem
    gotówkę (tak, tak sobie sprzedający życzył, a wypłata była zaawizowana)
    i przy okienku on wziął tę górę kasy. Ja jej nawet nie dotykałem.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda