  • Data: 2004-07-06 09:04:59
    Temat: Re: sprzedaz dzialki pod atostrade ????
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba wiszący, przezroczysty i przewiewny? Pocyztaj okoliczne wątki - co
    > i raz ktoś robi awanturę o słupy TP S.A., więc tylko czekać na procesy o
    > własność przestrzeni ponad działką na danej wysokości. :)

    nie no bez przesady :),

    chodzi mi tylko o to, ze osoby projektujace takie autostrady z gry zakladaja
    ze
    tacy ludzie i tak beda musieli sprzedac dzialki, wiec po co sobie utrudniac
    zycie, a zawsze mozna znalezc rozwiazanie.

    Co do tych slupów, to jezeli bez zgody postawili, bardzo dobrze ze ida z tym
    do sadow.
    Tyle milionow miesieczneie TPsa zarabia i nie stac ich na zaplacenie za
    kawalek ziemi?
    Chca za darmo stawiac a za rozmowy kasowac?

    Swoja droga nie wiem czy pamietasz jak w tvn w pod napieciem zbierano
    pieniazki na czworke
    dzieci chorych na pewna chorobe (pojebana dluga nazwa), tpsa [chamstwo]
    wylecialo z kwota chyba
    20 tys. zl. Tania bezczelna reklama.

    P.