  • 1. Data: 2005-05-13 09:17:58
    Temat: sprzedaz dlugu
    Od: "jjarm" <j...@i...pl>

    Jeszcze raz pisze, moze znajdzie sie dobrotliwa dusza....

    Witam,
    Szukalem w wielu miejscach i bez rezultatu, moje problem dotyczy zadluzenia
    w banku ktore sprzedano firmie zajmujacej sie wierzytelnosciami.

    Postarm sie calosc krotko opisac.
    - Rok 2003, z dnia na dzien bank wypowiada umowe o kredyt i zada splaty
    calosci,
    - Poniewaz zona nie splacila naleznosci dlug ow zostaje sprzedany pewnej
    firmie zajmujacej sie obsluga wierzytelnosci
    -Rok 2003, Malzonka spisuje umow ratalna odnosnie splaty zadluzenia,
    : kwota podstwawowa to 10.567 zl
    : koszty monitoringu i obslugi 1400 zl
    : prowizja za sporzadzenie ugody 200zl
    : wyliczone odsetki z gory do momentu splaty dlugi, tj. do roku 2009,
    : oswiadczenie do podpisu o uznaniu dlugu i jego wysokosci
    + masa zalacznikow, stan majatkowy itd....
    --------
    Rok 2005, caly czas splacamy od 2003, przejsciowo sytuacja finansowa nieco
    sytuacja sie pogarsza i prosimy o kilkumiesieczne onizenie o 50% wysokosci
    raty,
    Firma przysyla harmonogram obnizenia, warunkiem zawarcia czasowego
    harmonogramu splaty obnizonych rat jest podpisanie zalaczonych dokumentow:
    - oswiadczenie o stanie majatkowym
    - nowe oswiadczenie o uznanie dlugu, ale uwaga pomimo splaty przez ten
    okres rat, kwota podstawowa wynosi teraz 13.500zl w tym koszty monitoringu i
    obslugi
    - brak podpisania w/w dokumentow skutkuje skierowaniem sprawy na droge
    postepowania sadowego
    -----------

    Czy postepowanie firmy jest zgodne z prawem?
    Czy firma moze zadac tak szczegolowych dokumentow jak spis stanu
    majatkowego, jest tak szczegolwy ze wlos sie jezy na glowie, rozumiem gdyby
    to byla instytucja (np. bank) dzialajaca na podstawie okreslonych
    przepisow...tymcasem to prywatna firma ktora nie wiem czym jest i kto to
    jest, mam prawo obawiac sie o swoje dane osobowe itd....
    Czy mozemy zadac wyliczenia oprocentowania kwoty, do dzis dnia pomimo splaty
    kwota jest wyzsza niz pierwotnie
    Czy mozemy zadac dokladnego wylicznia kwoty glownej 13.500zl w tym koszty
    monitoringu i obslugi - sadze ze znow doliczono koszty monitoringu i obslugi
    Czy mamy jakies szanse jesli sprawa trafi do sadu w skutek nie podpisania
    nowego harmonogramu a przede wszystkim oswiadczenia o uznaniu dlugi ktory
    urosl! pomimo splacania.

    Poradzcie mi prosze co mozemy zrobic, powolac sie na jakies szczegolowe
    przepisy prawem stanowione?
    widze ze jak kiedys sie nam noga podwinela tak teraz sie to siagnie i nie
    wiem czy my kiedykolwiek to splacimy, przeciez to jest bandytyzm w bialy
    dzien.

    pozdrawiam
    jjam

  • 2. Data: 2005-05-13 10:55:25
    Temat: Re: sprzedaz dlugu
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    jjarm napisał(a):

    > widze ze jak kiedys sie nam noga podwinela tak teraz sie to siagnie i nie
    > wiem czy my kiedykolwiek to splacimy, przeciez to jest bandytyzm w bialy

    Przecież już pytałeś o to 12/05/2005 o 14:54. oraz :

    d61rl9$8bt$...@n...news.tpi.pl
    d61rjq$837$...@n...news.tpi.pl
    d61rho$7k0$...@n...news.tpi.pl
    d5vjv0$agr$...@n...news.tpi.pl

    Ile można ?
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 3. Data: 2005-05-13 12:28:55
    Od: "jjarm" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:d621a5$f8j$2@nemesis.news.tpi.pl...
    jjarm napisał(a):
[...]

    zgadza sie, pytalem, wracajac do pytania o "ile mozna?" to nie wiem ile
    razy mozna pytac o to samo, niektorzy pytaja az do skutku, niektorzy zas
    tacy Rycerze jak Ty stoja na strazy i jak tylko maja okzaje to strofuja
    innych, ulzylo Ci?

    pozdrawiam i milego dnia!

  • 4. Data: 2005-05-13 12:45:23
    Od: "jjarm" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:d621a5$f8j$2@nemesis.news.tpi.pl...
    jjarm napisał(a):

    sorry za chwilowe uniesienie...

    pozdrawiam;-)

  • 5. Data: 2005-05-13 18:43:04
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 13 May 2005 14:45:23 +0200, jjarm napisał(a):

    > sorry za chwilowe uniesienie...
    Skoro nikt nie odpowiedział to albo nikt nie wie albo nie ma ochoty
    odpowiadać.

    Powtarzanie pytania jest odwrotnie proporcjonalne do szansy uzyskania
    odpowiedzi

    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2005-05-13 20:28:28
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "jjarm" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    [cut]

    Chyba nas przeceniasz. Jak nie znamy tresci ugody to ewentualne porady beda
    bezprzedmiotowe. Zabierz papiery i lec do adwokata/radcy prawnego i niech Ci
    w pierwszej kolejnosci wytlumaczy co podpisales.

  • 7. Data: 2005-05-14 00:26:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jjarm wrote:

> [...]
    > razy mozna pytac o to samo, niektorzy pytaja az do skutku, niektorzy zas
    > tacy Rycerze jak Ty stoja na strazy i jak tylko maja okzaje to strofuja

    *plonk*