  • Data: 2007-12-18 10:24:01
    Temat: Re: sprzedac dowod rejestracyjny
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    " grzecho" <p...@g...pl> wrote
    > witam, rozbilem auto, dalem ogloszenie, zadzwonil do mnie klient ktory
    > chcial
    > kupic sam dowod rejestracyjny, korci mnie zeby go sprzedac bo wiecej sie
    > zwroci

    Do czego służy dowód rejestracyjny...? Do czego może służyć dowód, bez
    samochodu...? Czy może służyć do czegoś legalnego, raczej nie.
    Jeśli udowodnią Ci kiedyś, że sprzedałeś dowód a nie auto z dowodem, to w
    zależności od tego do czego ten dowód zostanie użyty możesz zostać oskrażony
    o pomocnictwo w danym przestępstwie (jest takie pojęcie w kk, np.
    dostarczenie środków do przestępstwa).