    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprzeciw od nakazu zapłaty - koszty sądowe [OT] - pobieraczek
    Date: Tue, 27 Nov 2012 16:36:18 +0100

    W dniu 27.11.2012 16:06, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Słusznie. Nie było ich.

    zastanawia mnie jedno w całym tym "interesie" dlaczego nie wysyłają tego
    "przed sądowego wezwania" poleconym, aby uwiarygodnić cały bałagan.
    Czyżby zysk z ludzi którzy się wystraszą zwykłego listu był na tyle
    duży, aby odpuścić już tą garstkę ludzi co ich spuszcza na drzewo? Czy
    może mamy się spodziewać jeszcze jednego pisma, tym razem poleconego,
    wysyłanego do tych co się jednak za mało przestraszyli..

    I jeszcze jedno.. Wraz z wypowiedzeniem wysłałem żądanie usunięcia
    danych i zaprzestania ich przetwarzania. Skoro ich roszczenia co do mnie
    są bezpodstawne, powinni zaprzestać przetwarzać moje(mojej żony w tym
    przypadku) danych. Czy zainteresować GIODO owym przypadkiem? Czy można
    im nieco uprzykrzyć życie? Czy raczej bez ceregielów wykażą że dane są
    przetwarzane zgodnie z prawem - według nich moja żona jest im dłużna kasę...