    From: "Jarek aka Dzarko" <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawdzanie legitymacji a bilet studencki do kina
    Date: Mon, 08 Nov 2004 15:45:05 GMT

    > Przecież legitymację studencką sprawdza też kontroler w pociagu.

    Skoro otrzymanie znizki wymaga posiadania legitymacji, to chyba nikt sie nie
    powinien burzyc o prosbe o pokazanie w/w legitymacji. Nigdy by mi nie
    przyszlo do glowy sie awanturowac o cos takiego. Ja chce skorzystac ze
    znizki, warunkiem jest bycie studentem, potwierdzane na podstawie
    odpowiedniego dokumentu. Skoro pracownik firmy udzielajacej znizke,
    potrzebuje zweryfikowac moje prawo do niej, pokazuje mu legitymacje bez
    oporow. Chyba, ze jej nie mam.