  • Data: 2004-04-10 17:47:18
    Temat: Re: sprawa z kasynem i przegrana lub wygrana kasa
    Od: "szerszen" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c58teu$2v9$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy jesli przegrywam w kasynie w ciagu jednej nocy 50 tys pln to musze
    miec
    > jakies kwity na to ze przegralem taka kase? czy kwit z kasyna jest
    > wystarczajacym dowodem na to ze bylem i przegralem taka kase?

    to co zrobisz ze swoja legalnie zarobiona kasa nikogo nie obchodzi, mozesz
    ja nawet zakopac w ogrodku i nikomu nic do tego, kasy w postaci banknotow
    czy bilonu, nie wolno niszczyc, ale przegrac w kasynie mozesz dowolne ilosci

    > Albo np. pojsc do kasyna i niby wygrac w ciagu jednej nocy 50 tys pln a
    kasa
    > moze byc w jakichs lewych interesów.

    o ile mnie pamiec nie myli to wygrana w kasynie (chyba) podlega
    opodatkowaniu, wiec i tak musisz ja ujawnic i zaplacic podatek