    From: "Andy" <p...@p...de>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sprawa sadowa - niemcy czy polska ?
    Date: Tue, 28 Apr 2009 19:46:25 +0200

    "gizmo" <g...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:gt4doi$rp9$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > witam
    >
    > mam taki problem, od jakiegos czasu od konkurencyjnej firmy z niemiec
    > otrzymywalem rzadania wycofania swoich ofert sprzedazy z niemickiego ebay
    > i strony internetowej. ostatnio otrzymalem pismo faxem (czy takie
    > doreczenie listu od adwokata niemieckiego sie liczy jako oficjalne,
    > pozatym bylo po niemiecku a powinno byc napisane w jezyku odbiorcy) o tym
    > ze wg nich musze naruszam niemieckie prawo konkurencji (brak regulaminu
    > AGB i cenn brutto)
    > ceny faktycznie musza byc nawet w polsce podane netto i brutto to juz
> [...]

    Kolego, faxem tym mozesz sobie podetrzec ..... Niestety tutaj w Niemczech
    jest masa takich gnojkow, ktore probuja w ten sposob zarabiac pieniadze.
    Najczesciej sa to oszusci, albo kancelarie, ktore nigdy nie odwaza sie
    skierowac sprawy do sadu, bo wiedza, ze przegraja i wpadna w koszty. Dopoki
    nie dostaniesz jakiegos pisma z sadu, sprawa ta dla Ciebie nie istnieje i
    mozesz spokojnie spac.
    Dodatkowo, jesli jestes zarejestrowany na ebay.pl, a nie ebay.de to musieli
    by Cie skarzyc przed polskim sadem. Pismo zas musi byc dostarczone
    poleconym, a nigdy faxem, emailem, czy zwyklym listem.
    Licza na to, ze trafia na frajera, ktory podpisze i zaplaci im 1300 Euro.

    Andy