  • Data: 2016-04-21 22:42:29
    Temat: Re: spozywanie alkoholu pod chmurka
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-21 o 20:33, Kris pisze:
    > Ale co ma picie piwa do kultury osobistej/inteligencji?
    Kiedys picie piwa i to w miejscah publicznych to był wielki wstyd.
    Kiedyś na Sadybie była taka drewniana zielona budka z nalewanym piwem do
    wielkich kufli.To była budka pani Meli. Oczywiście słodycze też miała.
    Jak człowiek przechodził obok to głowę się odwracało w drugą stronę,
    żeby nie patrzeć na te mordy pod budką.
    Taki mój kolega (później sławny aktor) musiał codziennie przyprowadzać
    spod tej budki kuflowej do domu swoją pijaną malutką matkę.
    Jak on się strasznie wstydził za tą matkę. Szkoda mi go było. Jako matka
    i kobieta to ona była dobrym człowiekiem.

    Teraz to chlają oficjalnie piwo z puszek, łażą z tym piwem pod sklepem
    spożywczym, nawet w autobusie się z piwkami nie rozstają. Straż Miejska
    i policja ma to gdzieś.

    --
    animka