  • Data: 2004-02-23 21:28:20
    Temat: Re: spotkanie z sędzią , prokuratorem.
    Od: "Falkenstein" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <r...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c1dqei$1k8$1@opal.futuro.pl...
    > Witam Serdecznie !!
    >
    > Słyszałem w telewizji o możliwości spotkań w tym tygodniu z sędzią,
    > prokuratorem w celu przedstawienia swoich
    > spraw. Czy może mi ktoś wskazać gdzie takie spotkania się
    odbywają
    > i w jakich godzinach?

    Nie w celu przedstawienia spraw, tylko uzyskania inforamcji o prawach
    przysługujacych ofiarom przestępstw.
    To nie jest tydzień bezpłatnych porad, tylko tydzień pomocy ofiarom
    przestępstw. No ale oczywiście pismaki jak zwykle wszystko przekręcili.

    A po dokładne godziny i miejsca radze siegnąc do lokalnej prasy, dzisiaj był
    pierwszy dzień więc z pewnością o tym napisali.