  • 1. Data: 2007-08-20 12:33:07
    Temat: sponsorowanie klubu sportowego jak to jest?
    Od: "Anna" <l...@w...pl>

    Witam

    Syn należy do klubu sportowego w naszym mieście
    grają w piłkę nożną
    trener prosił rodziców o pomoc w zakupie dresów dla drużyny młodzików (do
    której należy mój syn)
    pomyślała, że może moja firma mogłaby pomóc.
    Tyle że jesteśmy firmą budowlaną.
    Nasz spółka to Spółka z ograniczona odpowiedzialnością.
    Czy jest możliwość prawnie zasponsorować coś dla takiego klubu?
    Czy w formie darowizny lub jakiejś innej?
    Może ktoś się orientuje w takich sprawach?
    Na razie nie chcę pytać mojej księgowej, bo zaraz będzie , że dla syna itp
    itd.
    Ale czy to jest niezgodne z prawem?
    Nawet jeśli dla syna?
    To tylko obcym można pomagać?
    Zresztą skorzystałby nie tylko syn ale i inni członkowie drużyny.

    pozdrawiam
    Anna

  • 2. Data: 2007-08-21 14:39:37
    Temat: Re: sponsorowanie klubu sportowego jak to jest?
    Od: stern <s...@n...to>

    Świadomy znaczenia swych słów i odpowiedzialności przed prawem Mon, 20 Aug
    2007 14:33:07 +0200, Anna zeznał(a):

    > Czy jest możliwość prawnie zasponsorować coś dla takiego klubu?

    tak

    > Czy w formie darowizny lub jakiejś innej?

    może być darowizna

    > Może ktoś się orientuje w takich sprawach?

    tak

    > Na razie nie chcę pytać mojej księgowej, bo zaraz będzie , że dla syna itp
    > itd.

    firma jest Twoja, ale boisz sie zapytac ksiegowej jak wydac wlasne
    pieniądze ?
    Nie brzmi szczególnie wiarygodnie

    > Ale czy to jest niezgodne z prawem?

    niedlugo bedzie obowiazek finansowania kazdej druzyny pilkarskiej

    > Nawet jeśli dla syna?

    nawet jesli dla syna

    > To tylko obcym można pomagać?

    nie

    http://surowiec.net.pl GG: 4494911

  • 3. Data: 2007-08-21 14:46:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern pisze:

    > firma jest Twoja, ale boisz sie zapytac ksiegowej jak wydac wlasne
    > pieniądze ?
    > Nie brzmi szczególnie wiarygodnie

    Było przyjąć założenie, że jego księgowa jest jednocześnie jego żoną ... :)

    --
    @2007 Johnson
    http://johnsonpl.blogspot.com/

  • 4. Data: 2007-08-21 14:47:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Johnson pisze:

    > Było przyjąć założenie, że jego księgowa jest jednocześnie jego żoną ... :)

    znaczy mężem ?? :)

    No dobra to już nie wiem, czemu boi się księgowej.