  • Data: 2002-12-03 11:51:15
    Temat: Re: spółki - co i jak?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Hubert Kowalski napisał:

    > Nie jestem pewny czy w styczniu 2001 (czyli chwile po wejsciu w zycie ustaw
    > o KRS i KSH) byla w ustawie o PDOP wymieniona. A ja wtedy dokonywalem
    > rejestracji. Wedlug informacji z US - nie moglem prowadzic DG (a
    > konkretnie - być platnikiem VAT-u) do czasu rejestracji w KRS.

    Wtedy nie było, ale dośc szybko to naprawili.
    Swoją droga, nie sadzisz że przy naszej stabilności prawa powoływanie
    się na doświadczenia sprzed prawie 2 lat nie jest zadnym argumentem?
    Od tego czasy wszystko sie mogło 10 razy zmienić.
    Np. 9 miesięcy temu mozna było jeszcze odliczac VAT od gazu i ropy dla
    osobówek, teraz nie.
    I jak tu sie powoływac na przepisy sprzed 2 lat???

    Obecnie stan faktyczny jest taki że sp. z o.o w organizacji jest
    podmiotem gospodarczym, otrzyma NIP i może zostac VATowcem.

    Nie ma z tym żadnych problemów.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk