    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spoldzielnia mieszkaniowa
    Date: Fri, 15 Nov 2013 19:05:51 +0100

    Użytkownik "Ziuk" napisał w wiadomości grup
    >proszę o pomoc- zebrałem podpisy lokatorów (spółdzielnia
    >mieszkaniowa)- chcemy, żeby spółdzielnia wykonała nam remont.
    >Spółdzielnia odpoweidziała, że w zasadzie mamy rację, ale wicie
    >rozumicie nie ma forsy, ale nasze postulaty s? słuszne i będ?
    >spełnione. Trochę się zdenerwowałem robieniem sobie kpin z nas-
    >napisałem więc wyraĽnie, że chcemy aby okreslili termin i

    Ale na tym polega spoldzielnia ze decyduje prezes/zarzad, a nie
    lokatorzy :-)

    >sposób wykonania tego remontu, no a przede wszystkim- żeby nam
    >napisali, akie s? tzw odpisy remontowe- przypadaj?ce na nasz blok.
    >Znów odpisali, że

    Ustawy nie czytalem, ale czy w ogole cos takiego jest ?
    Fundusz ma spoldzielnia, a nie blok.

    Sugeruje sprawdzic kiedy jest WZ, przespacerowac sie z uprawnionymi
    sasiadami - zazwyczaj malo kto na to chodzi, wiec jest szansa zmiany
    zarzadu.

    A druga wersja - zlozyc podanie o wyodrebnienie wlasnosci lokalu, jak
    wszyscy lokatorzy beda mieli wlasne, to sobie powolacie wspolnote i
    bedziecie mogli podejmowac decyzje.
    Np ile kredytu zaciagnac na remont :-)

    A ten remont to jaki ? Zeby bylo piekniej, czy cos co musi byc
    bezwzglednie naprawione bo zagraza zyciu ?

    >Pytanie: czy mamy szanse, aby nas potraktowali poważnie i
    >odpowiedzieli na nasze pytania- tudzież podjęli konkretne dzialania
    >remontowe? Naprawdę- nie mam pomysłu, co można w takiej sytuacji
    >zrobić. Oni w taki sposób unikaj? podania nam finansów spółdzielni-
    >choćby tylko w zakresie naszego bloku- a

    A do tego chyba kazdy czlonek ma prawo - i to calej, nie bloku.

    Tylko ze dowiesz sie ze pieniedzy naprawde spoldzielnia nie ma, i co ?
    :-)

    >jedyny możliwy, znany mi ruch, jaki możemy wykonać- to czekać 8
    >miesięcy do walnego zgromadzenia- i ich odwołać. Jednak nie o to
    >przecież chodzi.

    A czemu nie ?

    >Czy mamy jako lokatorzy jaki? sposób wyegzekwowania od nich swoich
    >praw?

    Tak delikatnie przypomniec kto tu od kogo zalezy ?

    J.