  • 1. Data: 2004-05-03 19:44:04
    Temat: spoldzielnia
    Od: "madzia" <m...@o...pl>

    witam,
    dostalam wlasnie nowe wyliczenie czynszu od spoldzilni. Krotko mowiac jest
    to wzrost nieuzasadniony. Spoldzielnia ta,nie reaguje na zadne pisma,
    dot,roznych spraw, wiec moje ustosunkowanie sie do tej podwyzki tez pewnie
    bedzie bez odpowiedzi. A jesli ona bedzie,to jak zwykle niekonkretna itd.
    Mam pytanie..kto jest "nad" spoldzielnia?Do kogo mozna z tym pojsc?Gdzie
    napisac? Mam juz serdecznie dosc walki z wiatrakami.
    jesli ktos ma podobne doswiadczenia,albo info,ktorego potrzebuje, to
    poprosze

    dzieki
    magda

  • 2. Data: 2004-05-03 20:06:51
    Temat: Re: spoldzielnia
    Od: " Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "madzia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisac? Mam juz serdecznie dosc walki z wiatrakami.
    > jesli ktos ma podobne doswiadczenia,albo info,ktorego potrzebuje, to

    Pierwsza rada to:

    - przeczytaj Statut spółdzielni, tam jest odpowiedź,

    Jeżeli już to zrobisz i nic nie znajdziesz to zapraszam na prv.

    Pozdrawiam
    Michał
    ==============
    www.prawo.hg.pl
    ==============

  • 3. Data: 2004-05-03 20:24:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "madzia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Nad Zarządem Spółdzielni jest walne zebranie członków. Pewne rzeczy może
    również regulować Rada Nadzorcza. Wyżej pozostaje już w praktyce sąd.

  • 4. Data: 2004-05-03 20:52:30
    Od: "madzia" <m...@o...pl>

    > Użytkownik "madzia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nad Zarządem Spółdzielni jest walne zebranie członków. Pewne rzeczy może
    > również regulować Rada Nadzorcza. Wyżej pozostaje już w praktyce sąd.
    Rada nadzorcza dziala w porozumieniu z zarzadem. Nie widze,zadnej kontroli.
    Walne zgromadzeinie jest zwykle w godz ,w jakich normalnie pracujacy ludzie
    sie pojawic nie moga.Mam nadzieje,ze w tym roku to zmienimy.Dlugoby na ten
    temat pisac.To mala spoldzielnia...
    Dzieki za odpowiedzi.
    Zaczne rzeczywiscie od statutu.A potem zobaczymy co dalej.
    pozdr
    magda

  • 5. Data: 2004-05-04 08:29:30
    Od: quasi_modo<m...@m...off>

    Droga Madziu nie czynsz Ci został podwyższony a zaliczki za wodę i
    centralne ogrzewania. Czynsz w społdzielni to kwota około 60 zł +40 zł
    na fundzusz remontowy pozostałe opłaty eksploatacyjne są od
    Spółdzielni niezależne. Uważnie przeczytaj fiszke, którą dostałaś przy
    okazji nowych stawek

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-05-04 16:47:46
    Od: "madzia" <m...@o...pl>

    Użytkownik "quasi_modo" <m...@m...off> napisał w wiadomości
> [...]
    > na fundzusz remontowy pozostałe opłaty eksploatacyjne są od
    > Spółdzielni niezależne. Uważnie przeczytaj fiszke, którą dostałaś przy

    wlasnie te zaliczki obnizono (miewalam zwroty,wiec zaliczki wyliczono
    nizsze).Wzrosla szeroko pojeta eksploatacja.Nastapilo szczegolowe rozbicie
    kwot.Podwyzka ogolem jest nieduza.Zostala ukryta przez zmniejszenie zaliczek
    na wode i ogrzewanie.
    magda