  • Data: 2004-06-29 12:05:54
    Temat: Re: [spoldzielcze] - udzial czlonkowski
    Od: "Bartek" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jestem pewien dokladnego brzmienia ale zdaje sie, ze przepisy odsylaja
    do regulacji statutowych z zaznaczeniem, ze nie mozesz dostac wiecej niz
    wplaciles :-) U mnie bylo tak ze spoldzielnia oddaje tyle ile wplacasz tyle
    ze teraz kombinuja i zaslaniaja sie nowa ustawa VAT, twierdzac, ze niby sa
    niejasnosci czy w takim wypadku maja potracac VAT (7%)
    O ile pamietam, to w tej ustawie nic takiego nie wystepuje ale zaznaczam, ze
    chetnie poznam na ten temat opinie kogos bardziej oblatanego ;-)

    Pozdr.

    Bartek