  • Data: 2004-04-08 12:55:04
    Temat: Re: spis zamowiony przez internet
    Od: "mb." <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a po co kuzynce trzy raz spis bajek :)))

    bo koles ja wpisal do jakiejs swojej bazy i slal ale mu napisala zeby juz
    dal sobie spokoj, wtedy przestal

    > radze kuzynce pozbyc sie kompa (jesli ma) i czekac az ucichnie i wiecej
    nie
    > kontakotwac sie z nikim kto oferuje "spisy"

    to bylo jak mowilem 3 lata temu, ona w ogole zdazyla zapomniec ze cos
    takiego mialo miejsce
    oczywiscie nie kontaktuje sie z nikim takim

    > poza tym jesli faktycznie nie kupowala od niego nic to nie ma sie czego
    bac.
    > nie ma dowodow nie ma winy

    oki, dzieki :)
    oczywiscie komputer ma i..ee nikt nie jest swiety ale w zwiazku z tym ze byl
    tam jej adres moga jej przeszukac mieszkanie?

    pozdr