    From: m...@h...com (Marek Monikowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spis powrzechny - jaka kara za odmowe?
    Date: Tue, 16 Apr 2002 10:29:10 GMT

    On Mon, 15 Apr 2002 17:33:27 +0200, Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Tak.
    >
    >"Dopuszcza się też możliwość wypełnienia formularzy spisowych samodzielnie
    >przez osoby podlegające spisowi"

    No dobrze. A jeśli nie wypełnię ankiety wogóle? Doczytałem się tylko, że
    za to jest kara grzywny. Czy wiadomo jaka wysoka? 100zł, 500, 10000 ?
    A jeśli rachmistrz nie zastanie mnie w domu? Dziwnym zbiegiem
    okoliczności zawsze będę w pracy lub u znajomych to co - będa mi mogli
    wlepić grzywnę?

    Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, jak wyłgać się z tego durnego spisu, to
    bardzo proszę o ich przedstawienie.

    > Podszkól się:
    >http://www.stat.gov.pl/nsp/

    Dzięki za link. Poczytałem. Niestety, jest tam informacja o tym, że spis
    jest obowiązkowy, natomiast nie ma informacji (a przynajmniej nie
    znalazłem) o karach.

    > Do ulotek ryzyko byłoby za wielkie - pod ww. www masz opis
    >kar przewidzianych za naruszenie tajemnicy. No i takiego
    >"ulotkowicza" zawsze można spytać skąd ma dane :>

    Jak zapewne wiesz, sporo było w tym naszym "pięknym" kraju afer
    związanych ze znajdowaniem ważnych papierów na śmietniku. Nie ufam całej
    tej szopce ze spisem i nie zamierzam podawać im swoich danych. Co kogo
    obchodzi gdzie pracuję?

    A więc cały czas aktualne jest pytanie - jaka czeka mnie kara?

    > Pozdrowienia, Gotfryd

    Wzajemnie, Marek