  • Data: 2007-07-06 14:42:52
    Temat: Re: spadek - sprawa rodzinna
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f6l8av$67v$1@opal.futuro.pl...

    > on wie co ma robic, a pyta sie czy gosc zgodnie z prawem moze tam
    > zamieszkac, wedlug mnie nie, ty zdaje sie twierdzisz cos innego

    Przeczytaj jeszcze raz cały wątek to może zrozumiesz o czym pisałem.

    Dla ułatwienia:
    1. Teraz może tam wejść kiedy chce, bo jest spadkobiercą
    (współwłaścicielem). Jeśli go nie wpuszczą to może żądać dopuszczenia do
    współposiadania.

    2. Jeśli dokonaja podziału spadku i go spłacą, to przestanie być
    współwłascicielem nieruchomości - czyli będzie mógł wejść tylko za zgodą
    właściciela.

    Prawda, że proste?