    From: jerry <j...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spadek-jak najprościej zrezygnować??
    Date: Wed, 21 Jun 2006 19:05:14 +0200

    Beniamin napisał(a):

    > Jeśli siostra nie ma dzieci, to u notariusza odrzuca spadek.
    > Jeśli ma dzieci, to u notariusza daje ci pełnomocnictwo do
    > reprezentowania jej w tej sprawie, a sprawy własności załatwiacie na
    > końcu po uporządkowaniu bałaganu.

    Dzieci są mąż jest.
    No ale to jest mysl - niekoniecznie ja na pełnomocnika u notariusza, ale
    może znajomy prawnik... Jak to jest np z radcami prawnymi? tzn z osobą z
    takimi uprawnieniami płacącymi skłądki "radcowe"? Pełnomocnictwo też
    załatwia u notariusza?? Czy może wtedy za pośrednictwem radcy zrezygnować?

    Nie rozumiem, dlaczego nie można po prostu zrezygnować ze swojego spadku
    np. na pierwszej rozprawie ustalającej spadkobierców... Mam to
    podciagnąć pod spiskową teorie dziejów??

    Jerry