  • Data: 2002-06-28 17:08:30
    Temat: Re: spadek, do kogo należy
    Od: "Ewa Nilsson" <j...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak juz wspomniałam w tym wątku nie jestem prawnikiem więc proszę o
    wyrozumiałość. Głupio mi zarzucać ci pomyłkę ale zastrzeliłas mnie z tą
    sprawa dziedziczenia w wypadku bezdzietnego małżenstwa. Żona (mąż) mają
    dziedziczyć na równych prawach z rodzicami??? To znaczy, że jesli małżonkowie
    byli współwłaścicielami domu to po śmierci męża teściowa ma prawo do 1/4
    tegoż domu???
    Dla mnie brzmi to bzdurnie, bez urazy...
    Pozdr. Ewa