    From: nowy <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spadek, a roszczenia niezameldowanego lokatora...
    Date: Tue, 26 Jan 2010 08:05:43 -0800 (PST)

    On 26 Sty, 16:58, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > bo tak już jest.
    > spadek nabywa sie z chwilą śmierci spadkodawcy i od tego momentu jest
    > sie wlascicielem, tylko o tym sie jeszcze nie wie.

    Jeszcze raz dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Konkubent żąda pieniędzy za okres od 2001 r. Co więcej domaga się
    pieniędzy za okres jeszcze wcześniejszy, gdyż uważa, że gdy zmarła
    była chora to on pomagał jej w utrzymaniu mieszkania i ponosił z tego
    tytułu koszty...
    Czy ma do tego prawo? Czy ja mogę się domagać od niego pieniędzy za
    bezumowne użytkowanie mieszkania od 2001 r. czy tylko od 2008, kiedy
    spadek został mi przyznany?