  • 1. Data: 2004-03-30 01:16:06
    Temat: spadek
    Od: "romeo" <w...@p...onet.pl>

    jestem współwłaścicielem mieszkania a nie mogę do niego wchodzić
    Po śmierci taty pozostało mieszkanie.W dniu śmierci siostra zabrała klucze i
    od ponad roku nie mogę tam się dostać.Po pierwszej sprawie nabyłem połowę
    masy spadkowej w skład której wchodzi ten lokal.Co robić ?.Ja nie mam gdze
    mieszkać ,nie mam meldunku a w związku z tym nie mogę się zatrudnić ani
    podjąć działalność gospodarczą.Ubiegłą zimę spędziłem w domku na działce bez
    wody(zamarzła).Ogrzewałem się piecykami elektrycznymi i wpadłem w okropne
    długi.Lada dzień wyłączą mi energię.Czy mam szansę wejść do tego mieszkania
    ?.Czy następna zima ma mnie wykończyć?Proszę o pomoc. Romeo

  • 2. Data: 2004-03-30 08:34:22
    Temat: Re: spadek
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    romeo wrote:

> [...]
    > mam gdze mieszkać ,nie mam meldunku a w związku z tym nie mogę się
    > zatrudnić ani podjąć działalność gospodarczą.

    Przesadza Pan...
    Popierwsze majac tytul prawny do lokalu latwiej sie pan w nim zamelduje.

> [...]
    > i wpadłem w okropne długi.Lada dzień wyłączą mi energię.Czy mam szansę
    > wejść do tego mieszkania ?.Czy następna zima ma mnie wykończyć?Proszę o

    Nooo... jak Pan wejdzie, to siostra moze mec klopot..
    ALe gdy Pan tam bedzie w srodku lepiej miec jakis dokument, ze jest sie
    wspolwlascicielem.

    > Romeo

    Boguslaw