  • Data: 2007-09-24 18:48:27
    Temat: Re: spadek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 22 Sep 2007, Łukasz N wrote:

    > Zwróć tylko uwagę, że kolega podaje, że śmierć nastąpiła w 2006r - a więc
    > obowiązuje stara ustawa o podatku od spadków i darowizn.

    Do podatku, który powstaje w 2007 roku???
    Możesz wskazać przepis szczególny który tak stanowi w NOWEJ ustawie?
    O ile mi wiadomo (linki grupowiczów widziałem) podatek spadkowy "od
    zawsze" powstaje nie w momencie powstania spadku, a w momencie jego
    *przyjęcia*! - również w myśl starej ustawy, obowiązującej w 2006r,
    podatek nie należał się z dniem powstania spadku lecz przyjęcia.

    pzdr, Gotfryd