    From: "w. wozniak" <v...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sluzebnosc - prawa i obowiazki ???
    Date: Thu, 6 Nov 2003 11:30:32 +0100

    Gwoli wyjasnienia:

    - dom byl spakiem po naszych wspolnych krewnych
    - dom w chwili przyjecia spadku byl w kiepskim stanie (ponad 90 letni
    budynek...)
    - w "swojej" czesci okonalem wszystkich remontow - wylewki, elektryka,
    tynki, wentylacja, ogrzewanie ect.
    - zrobilem nowe przylacza wodociagowe, elektryczne, kanalizacyjne - na moje
    prosby o partycypowanie w ne malych przeciez kosztach przylaczy, uslycszalem
    bolesna dla mnie slowa: "bylo dobrze i mnie o nie przeszkadzalo !!" A
    przeciez z tych przylaczy moge kozystac zarowno ja jak i kuzynostwo....
    - proby "dogadania" sie z kuzynostwem sa skazane z gory na niepowodzenie -
    ze mna nie chce rozmwiac -a mojej malzonce oraz rodzinie grozil pobiciem typ
    tzw. "damskiego boxera"...

    i jeszcze jedno pytanie: czy kuzynostwo moze wynajac komus innemu czesc
    objeta sluzebnoscia ??
    Czy moga z tego tytulu pobierac profity? Dodam, ze wartosc rocznej
    sluzebnosci zostala okreslona w akcie notarialnym na kwote ok 400,00 zł ale
    nie wiem co to oznacza w praktyce.
    "oczywiscie" wszelkie oplaty ponosze tylko ja: wywoz smieci, podatek od
    nieruchomosci, oswietlenie budynku...

    Jeszcze raz dziekuje za pomoc

    Wiktor Wozniak