  • Data: 2003-08-25 00:47:58
    Temat: Re: służebność mieszkania - prosze o rade
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bi8a84$ef8$1@taurus.webcorp.pl>, mec.Michał wrote:
    > Właściciel (współwłaściciele) maja obowiązek zapewnienia by służebność
    > (osobista w tym przypadku) była wykonywana zgodnie z przepisami kodeksu
    > cywilnego (patrz: art. 296 i 297 k.c. w związku z art. 289 k.c.).
    > Ponieważ ojciem ma prawo do bezpłatnego mieszkania to wy macie obowiązek mu
    > je zapewnić i pokryć wszelkie koszty.

    A możesz napisać z czego to ("wszelkie koszty") konkretnie wynika, bo w
    sumie nie specjalnie mogę się w Dziale III tego doszukać? Ja rozumiem, że
    zakres taki jak korzystanie z mieszkania i części wspólnych, tudzież
    odpowiadające tym częścią np. remonty, ale już płacenie za wszelkie media
    z Internetem włącznie?

    --
    Marcin