  • 11. Data: 2007-02-05 13:53:36
    Temat: Re: służbowy laptop
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Herman* na tej grupie:

    > A jakie są te warunki, które pracodawca ma zapewnić w podróży służbowej,
    > delegacji, poza pracą? Ochroniaż? Ubezpieczenie? Broń? Samochód służbowy?

    Ja bym zaczął od nierzucającej się w oczy torby. Jak widzę gościa z
    charakterystyczną torbą na 99% wiem co w środku jest.
    Są fajne torby, które nie chwalą się zawartością na pierwszy rzut oka.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    listel ==> olgierdr+usenet (maupa) googlemail (dot) com

  • 12. Data: 2007-02-05 14:59:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Olgierd napisał(a):

    > Są fajne torby, które nie chwalą się zawartością na pierwszy rzut oka.

    Do czasu, aż się wszyscy na nie przestawią ;->

  • 13. Data: 2007-02-05 14:59:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Herman napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie:
    > Pracowniku został użyczony laptop służbowy, podpisany protokół odbioru,

    "Pracownikowi", jeśli już...

    > odpowiedzialność za laptop ponosi pracownik. Czy jak skradną laptop u
    > pracownika, pracodawca może go ścigać by zapłacił za użyczony sprzęt?

    Zasadniczo tak. Ja bym zrzędził o ubezpieczenie :)

  • 14. Data: 2007-02-05 15:33:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Herman napisał(a):

    > A jakie są te warunki, które pracodawca ma zapewnić w podróży służbowej,
    > delegacji, poza pracą? Ochroniaż? Ubezpieczenie? Broń? Samochód służbowy?

    To w szczególności ....
    Mogą być również inne okoliczności za które pracownik nie odpowiada, np.
    rozbój, włamanie do domu, w którym trzymasz laptopa, trafienie meteorytu
    w lapotopa, itd ...

    --
    @2007 Johnson

  • 15. Data: 2007-02-05 15:43:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Dopóki nie zostawi go w zaparkowanym aucie albo w szatni w restauracji to
    > na gorszym polu jest raczej pracodawca.

    A co masz przeciwko szatni? To dobre miejsce, przechowują tam torby. Jak
    skradną z szatni to według mnie pracownik jest wolny od odpowiedzialności.

    --
    @2007 Johnson

  • 16. Data: 2007-02-05 17:44:40
    Od: "Adam" <b...@A...pl>

    > A co masz przeciwko szatni? To dobre miejsce, przechowują tam torby. Jak
    > skradną z szatni to według mnie pracownik jest wolny od odpowiedzialności.

    Odpowiedzialność za rzeczy przechowywane w szatni w 100% ponosi właściciel
    lokalu.
    m in prawo hotelowe.

    --
    Adam

  • 17. Data: 2007-02-05 17:58:38
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Adam napisał(a):

    > Odpowiedzialność za rzeczy przechowywane w szatni w 100% ponosi właściciel
    > lokalu.
    > m in prawo hotelowe.

    No i? To tym bardzie pracownik nie odpowiada.

    --
    @2007 Johnson

  • 18. Data: 2007-02-05 18:30:28
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Johnson* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > A co masz przeciwko szatni? To dobre miejsce, przechowują tam torby. Jak
    > skradną z szatni to według mnie pracownik jest wolny od
    > odpowiedzialności.

    No pewnie w zasadzie masz rację, przesądzałyby o tym przepisy kc.

  • 19. Data: 2007-02-06 07:44:18
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Andrzej Lawa* na tej grupie:

    > Do czasu, aż się wszyscy na nie przestawią ;->

    No to wtedy znów myk do tych szarych klocków przełożysz ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 20. Data: 2007-02-06 07:58:09
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Mon, 5 Feb 2007 14:18:01 +0100, Herman wrote:
    > Jeszcze badamy taką możliwość, to z pewnością jest drogie...

    Ale z doswiadczenia wiem, ze warto. Zdarza sie u nas, ze kradna
    laptopy z hotelu, samochodu itp. Ubezpieczalnia zawsze pokrywa
    straty.

    --
    spaceman