  • 1. Data: 2007-02-05 10:26:58
    Temat: Zwrot towaru
    Od: "piotr.gdg" <p...@g...com>

    Witam.
    Zakupiłem w sklepie internetowym pewien przedmiot i w postanowiłem go
    zwrócić. Wysłałem go w 8 dzień od daty, w której go otrzymalem.
    Po tygodniu otrzymałem przedmiot z powrotem z informacja, ze towar nie
    dotarł do nich w ciągu 10 dni. Czy mają racje? Chyba powinna się
    liczyć data wysyłki a nie to kiedy do nich dotrze towar??

  • 2. Data: 2007-02-05 12:17:41
    Temat: Re: Zwrot towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 05.02.2007 piotr.gdg <p...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > dotarł do nich w ciągu 10 dni. Czy mają racje? Chyba powinna się
    > liczyć data wysyłki a nie to kiedy do nich dotrze towar??

    Wysyłki.
    Art. 7. u.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej
    odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie,
    w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.
    Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
    upływem.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2007-02-06 14:43:17
    Od: "piotr.gdg" <p...@g...com>

    On 5 Lut, 13:17, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> wrote:

> [...]
    > w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.
    > Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego

    Wynika z tego, że sklep powinien zaakceptować zwrot towaru...
    Co teraz powinienem zrobić? Pewnie będą próbowali się jakoś wymigać

  • 4. Data: 2007-02-06 22:57:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 06.02.2007 piotr.gdg <p...@g...com> napisał/a:

    > Wynika z tego, że sklep powinien zaakceptować zwrot towaru...
    > Co teraz powinienem zrobić? Pewnie będą próbowali się jakoś wymigać

    Wyślij im pismo z ww. informacją . Mają 14 dni na oddanie kasy. Towar już
    im wysłałeś a skoro odesłali więc niech się teraz martwią sami jak go
    odebrać -możesz im łaskawie zaproponować termin odbioru. Jak staną okoniem
    to pozostaje tylko sąd ewentualnie mediacja.

    --
    Marcin